26 augusti


Kl. 19:50 |



Snygg knähög stövel i äkta skinn från Björn borg som du finner hos Ellos. Om du utnyttjar rabattkoden 50 % så blir stöveln din för endast 800 sek! K.A.P!

Hej på er. Har ni haft en bra torsdag ? Förutom att min mejl har blivit hackad så har min lediga torsdag varit perfekt, förhoppningsvis får jag tillbaka den imorgon, så skicka inga mejl dit. Jag återkommer i morgon om jag skaffat ny eller ej. Min torsdag  den lite tidigt för att vara en ledig dag, närmare bestämt 05.10. Ut med voffsisen & tillbaka till sängen igen & vi sov till närmare halv tolv! Vilket vi såklart tyckte var riktigt skön.


 Efter lite dammsugning & fix här hemma for vi upp till Norraberget & strosa runt, riktigt mysigt där i skogen. Om det är regnfritt kan det nog bli en tur dit i morgon också.

Nu ska vi snart mysa ner oss i soffan för lite film, karra & ett glas rött. Eftersom jag jobbar helgen så låtsas vi att det är just lördagkväll i kväll. Men först ska jag stoppa in den ubergoda fläskfilégrytan jag kokat ihop idag (recept kommer senare) i kylen & byta om till myskläder. Tända lite ljus & hälla upp karrat i en skål, sen är jag redo!


Trevlig kväll så hörs vi i morgon! Kram





Kommentarer



Kom ihåg mig?