Tees


Kl. 03:01 |

 

 



Dessa snygga tees finner du hos Laredoute´s outlet! Skynda fynda...


Back to buisness ;-) Sitter på jobbet & har det LUGNT! Mina 3 patienter sover & det verkar bli en lugn natt här på vån 3. Som jag nämnde så har jag en enkel natt, vilket kan vara riktigt skönt! Efter inatt är jag ledig ända tills på tisdag, halleluja!


I dag körde jag armar på Ego, blev ett tungt pass fast det inte var planerat alls. Planen var att endast köra på crosstrainern men redan efter 10 minuter lessnade jag & gick ner till gymmet ;-) I morgon hoppas jag det blir ett pumppass!!


Imorgon är det fredag vilket innebär fredagsmys hemma hos oss! För ovanlighetens skull blir det ingen delicious middag som vi annars brukar tillaga. Istället blir det en köttfärspaj med sallad som jag tillagat idag. Den blev riktig god & jag tror nämligen den kommer smaka ännu bättre med ett riktigt gott rödvin till ;-)


Hörs i morgon





Kommentarer
Ida

Crosstrainern är jätte trist! Körde också armar och axlar igår på gymmet och ja, det känns! ;)

hoppas det är bra med dig!

kram




Kom ihåg mig?