Kravmärkt te


Kl. 16:01 |



På våran svarta bänkskiva som jag vill byta ut mot en högglansig VIT står nu nytt grönt te. Shopen ute i birsta hade fått in flera nya smaker & många av dom var KRAVmärkta!


Solen lyser in i köksfönstret & jag har precis öppnat balkongdörren. Temperaturen visar på 20 + grader ( i solen) så efter lunchen ska jag sätta mig på balkongen & läsa min bok. Det gäller att passa på att fånga alla solstrålar, jag behöver en STOR dos med endorfiner!

Johan har tagit en promenad till sporthallen för att boxas, jag håller tummarna att han inte har något blåöga eller mosat näsan eftersom vi ska ut & äta ikväll. Nu har säkert pastan kokat färdigt, det blir pasta bolognese till lunch. TIPS! Häll i en skvätt oxfond i bolognesen, smaken förhöjs rejält ;-)


Kram




Kommentarer



Kom ihåg mig?