Odd Molly


Kl. 19:30 |



Inne på Pagelle fann jag denna snygga Jacka & riktigt skön var den. ca 2000:- svenska riksdaler kostar den & jag tror jag kommer klicka hem den.. Märket är som rubriken, OddMolly ! Ni hudikbor som läser min blogg kan väl hojta då dom har REA ;-) ;-)



Hej. För en liten stund sen kom jag hem från en kort tur i Hudiksvall. Jag, svärmor & J´s syster for ner en sväng. Vi började med att fika på Jambo, en varm kaffe latte fick mig att bli varm, pigg & laddad för en sväng på stan. Det blev inte mycket shopping för min del, men kappahl överasskade mig! Provade ett par byxor på GT med skinndetalj som jag måste klicka hem från nätet. Det enda jag kom hem med var en stor påse med värmeljus ;-)

Strax ska jag sätta i 1 av de 3 filmerna jag har hyrt...





Kommentarer



Kom ihåg mig?