Mot stan & mot mitt NYA jobb!


Kl. 11:58 |

Vilken hemsk film pojken i randig pyjamas är, usch å fy. Ångrar lite att jag såg den. Jaja, nu är jag iordning gjord & ska strax gå ut till bussen. Mot stan före jobbet! Har lite to dos, b.la köpa ett måttband ( nu ska resultaten visas med hjälp av måttbandet tänkte jag, ibland stirrar man sig verkligen blind på vågen), igår såg jag en fin tunika som det bara skrek "SARA" om, så den måste jag prova, finns på H&M. Ni ska få se den senare :-)


Jag har nästan förträngt att jag ska börja på ny avdelningen idag. Har inte funderat så mycket på vad det kommer att innebära & inte är jag direkt nervös heller. Det kommer bli så BRA! Jag har det på känn :-) Dock kommer det bli mycket nytt att lära, men VÄLDIGT mycket tar jag med mig från infektion.





J på CHARM ute på birsta för någon helg sedan. Här drack jag min sista latte på väldigt längen ;-) Nejdå, jag kommer unna mig gott någon dag i veckan, annars tröttnar jag.





Kommentarer
Emelie

vad spännande Sara! vart ska du börja jobba? visst hade du recept på någon blomkålsgratäng? blev sjukt sugen på blomkål för någon dag sen och tänkte göra samma som du gjort =). kram & lycka till!

Anonym

ja, kanske lite skillnad mot infektionstempot =). tack, ska försöka fixa ihop det! har du något mer tips på blomkål som inte är stuvning så hojta :). kram!




Kom ihåg mig?