Men gokväll på er bloggisar


Kl. 21:53 |

Gokväll. Myser i soffan med Cola zero just nu. Har bara tagit det lugnt efter jobbet, fick se ett avsnitt av Grey´s som jag inte sett :-) Jobbet har gått riktigt bra idag, känner mig nöjd med tanke på att det var 3:e dagen. Men egentligen så tycker jag inte det är så konstigt. Det är ju samma sjuksköterskeuppgifter på vilken avdelning man än är; Pat ska ha mediciner, dr ska ronda, ordinationer ska göras, nya pat ska skrivas in, pat ska ha mat & god omvårdnad osv... sen att alla avdelningar har OLIKA rutiner det får man ju ta. Å det bästa är ju att man har ALLTID någon att fråga. Har nu bara 2 inskolningsdagar kvar, jajjamensan har bara 5 !!

 



Coca Cola Zero är godast på burk!

Förresten är det någon av er som har gjort en sen anmälan till en kurs eller ett program på universitet? Jag har gjort det & fick ett mejl idag om att jag blivit antagen till kursen jag sökt (ju högre högskolepoäng jag har desto större chans att jag kommer in på barnmorska). Ska jag kontakta skolan eller kommer dom kontakta mig ? :-)





Kommentarer



Kom ihåg mig?