Hoppas det bryter ut snart


Kl. 18:28 |
Hej. Jag är så fruktanvärt trött & slut, känns som om kroppen går på sparlåga. Detta beror inte på att det är mycket att göra på jobbet utan på att jag börjar bli sjuk. Ont i halsen på morgonen som gör sig påmind lite då & då under dagen. Vill att detta som komma skall ska bryta ut nu, det är så jobbigt att gå runt & vara halv krasslig. visst är det typsikt att detta händer då träningen ska sättas igång, men oftast är det såhär.

Ikväll kl 18.00 ska jag & J på ett möte som gäller våran bostadsförening. Information gällande bredband, tele & tv. Just nu har vi mobiltbredband & i slutet på denna månad är det tänkt att det ska bli telia. Efter mötet blir det soffläge HELA kvällen! Idol börjar & lärer jag inte missa.

( Om jag orkar med så kommer jag lägga ut lite auktioner på tradera ikväll, roligt va ?  Min garderob är i behov av en rensning, trots att jag gjorde en rensning när vi flytta ;-) ).




Kommentarer



Kom ihåg mig?