Godmorgon sista dagen i september


Kl. 10:10 |

Oj vad dagarna, veckorna & månaderna springer i väg, jag hinner inte med alls. Snart sitter man väl gammal & grå instängd i en lägenhet & funderar vad som hände med livet. Förhoppningsvis inte.

Äter frukost nu & läser dom obligatoriska bloggarna, vilket är ganska många, måste rensa! Tar för mycket tid ;-) Ska om en lite stund bege mig ut på en promenad & på hemvägen ska jag hämta ut biljetterna till Ladies Night & handla. Tänkte försöka hinna slänga ihop en matpaj så vi har lunch till i morgon. Men först, ringa till min kära vän som skulle behöva MÅNGA kramar just nu!



Tänk, i morgon är det 1:a oktober. Denna månad innebär Älgjakt, Ladies night, slut på mitt vikariat, A-kassa debut, många mysiga kvällar i soffan med massa tända ljus. Vi firar 3 år. Sammanfattningsvis så händer det mycket dåligt/jobbigt & många underbara ting. Blandade känslor.





Kommentarer
Sanna

Men nu blir jag lite avundsjuk, jag vill också gå på ladis night:)

Oktober är en härlig månad, man känner att vintern är på gång. Snart är allsvenskan slut (tack och lov, jag gillar verkligen inte fotboll) och precis i samma sväng brukar det var snö och skidspår i Nianfors.. Plus att vi har ju bröllopsdag 1 oktober, fyra år blir det imorrn.

Linda

Och här för oss betyder Oktober BEBIS!!! =)




Kom ihåg mig?