What a LOVELY day


Kl. 17:13 |

Godeftermiddag bloggisar. Här hemma doftar det fajitakyckling, dagens middag blir kycklingpaj alá LCHF. Om jag lyckas med detta egenkomponerade receptet så delar jag med mig.


Jag har hitills haft en riktig bra dag. Klev upp tidigt & han att njuta morgonen lugnt & skönt. Lägenheten är städad inför helgen, all mat finns i kylen som jag ska bjuda på innan Ladies night. Sushi blev det till lunch (vegetarisk sushi såklart) med mig hem från stan blev kassar från Veromoda & GT. Visar er sen. Jag har hunnit med att baka supergoda muffins som jag ska bjuda mina arbetskamrater på i morgon.


Nu är ljusen tända i lägenheten (Obligatoriskt hos oss efter 17.00) & jag hoppas att J orkar hoppa in i bilen för att åka & hyra nyaste Wallander. I morgon åker han till stockholm så den filmen skulle passa ypperligt till att mysa lite till.




KRAM PÅ ER!





Kommentarer
Therez

Hejsan!



Tunikan finns kvar om du fortfarande är intresserad. Pris med frakt blir 125kr. Maila mig om du vill köpa den så skickar jag kontouppgifter. :)



Din mailadress du skickat med fungerade nämligen inte så jag postar en kommentar här istället. :)



Mvh




Kom ihåg mig?