Go nuts!


Kl. 17:48 |

Jag vet inte hur många gånger jag har varit nära att skrika rakt ut eller kasta spegeln i golvet. Idag har jag verkligen en dag som mest har gått i irritationens tecken ;-) B.la håller jag på att bli tokig på ALLA flugor i lägenheten (skulle kunna tro att jag bor på en bondgård), solen lyser rakt in i ansiktet på mig så jag inte kan se data skärmen. Jag har dammat vardagsrumsbordet så det blev alldeles fint & blänkte, gissa om det är så fortfarande ? (Måste byta ut våran filt, tror att det är den som är boven). Jag har dammsugit hela lägenheten, trots det så ser jag "dammkorn" liggandes lite här & där...

Då jag skulle sätta upp gardinen i gästrummet/kontoret haka snörena upp sig (hissgardin). Efter några dunk med gardinen i golvet & väggen blev det tillslut bra... nu hänger den där iallafall.

Att det ligger kvar en bit pizza från biteline i kylen gör inte det hela mycket bättre..ååå så gott det skulle vara. Men ikke.. Längtar till J kommer hem så han kan äta upp den.

Annars så är jag mätt & belåten. Försöker att dricka vatten hela tiden. Nu har jag förberett dagens middag, recept kommer ut här sen. Vi hörs senare..måste kyla ner mig nu ;-)

 





Kommentarer



Kom ihåg mig?