Dagens..


Kl. 11:30 |
Humör: BRA! Lite trött i ögat men det brukar jag ofta vara då jag är ledig
Planer: Se filmen Dumpa mig, dammsuga, laga mat & påbörja ny bok
Måste: Idag måste jag ingenting
Vill ha: En sista minutenresa & balkongen målad
Mat: Herbalife till frukost & lunch. Till middag blir det lax & hemmagjord potatismos. Gott va ?
Outfit: Myskläder
Hår: Nyklippt & färgat. Uppsatt i en hederlig lite sned toffs
Lyssnar på: Ingenting. Alldels tyst i lägenheten...njuter
Tv: Strax film
Tränar: Powerwalk ♥




Kommentarer
Sanna

Japp jag har provat herbalife och det står faktiskt fortfarande två burkar i skafferiet. Brukar drick till frukost eller lunch när jag absolut inte orkar göra mat, men helst försöker jag undvika sötningsmedel. (jag har nästan fobiliknande cancerskräck och tror att jag kommer få cancer så fort jag äter något konstgjort, hehe)

Och ja, jag har läst Nattfåk. Den var jättebra. Just nu håller jag på med Fyrvakataren, fråga mig inte varför för det ända jag gör är att irritera mig på hur Läckberg skriver. Alltså allvarlligt hur kan någon tycka att hon skriver bra? Hon förklarar ju allt som om läsarna var småbarn och personerna i böckerna är helt endimensionella, det finns inget djup och allt är såå förutsägbart. Nästa bok att läsa blir nog The Host, hoppas SM skriver lika bra i den som i Twilight, tar även den på engelska så inget blir "lost in translation":)



Oj, lång kommentar ser jag nu. Kram

John

Jag förstår inte hur ni kvinnor

kan gå på sånt som Herbalife odyl?




Kom ihåg mig?