Up&downs..


Kl. 22:51 |
Gissa om vi är mätta & belåtna ? Lite småmysigt med en liten tur såhär mitt i veckan, synd att det är så tråkigt väder. Blir riktigt jobbigt att köra dessa 7 mil fram och tillbaka. Vi har lite otur när vi ska till Hudik, det lyckas alltid regna!


Snart börjar paradise hotel & jag ska väl krypa ner för att se det. I morgon börjar jag 14.00, dock har jag förmiddagen planerad med massa samtal. Det är samtal som känns jobbiga att ringa, men dock VÄLDIGT viktiga samtal som helt enkelt måste ringas. I morgon kommer jag ta nytta av min legitimation som sjuksköterska för privata skäl, jag vet inte om det är rätt eller fel. Nu ska VI kämpa en sista gång & jag hoppas verkligen det kommer gå vägen. För din skull !


Jag vet, jag skriver i gåtor.




Kommentarer



Kom ihåg mig?