gOdmoRgoN


Kl. 05:36 |
Ååå vad jag ville snooza vidare, känns som om jag inte har sovit en blund i natt. Sist jag kika på klockan visade hon 03.40, suck. Direkt då jag kommer till jobbet får det bli en stor kopp kaffe med mjölk, hinner inte dricka en här hemma. Direkt efter jobb idag blir det en snabbvisit hem, sen bär det ner mot Hudiksvall för att fira moster som fyller 34 år idag. GRATTIS!!! :-)



Nu måste jag damma av boken medicinska sjukdomar & kanske komplettera med en akutmedicinbok med inriktning cardiologi, arytmier & hjärt övervakning osv. Nej, jag ska inte på cardiologen utan på sjukhusets medicinska akutvårdsavdelning (MAVA). JAG HAR ETT JOBB !




Kommentarer
Fia

Å grattis till jobb!! :)

Ann, fd granne på Jägargatan 20 :)

Va roligt Sara, stort grattis!!

Emelie

Roligt att du fått jobb på MAVA! :) Det måste vara spännande att gå runt lite överallt och se lite allt möjligt, även fast de kanske kan vara jobbigt att behöva flytta sig till nya ställen.. Men så verkar det vara i dessa tunga tider.. Du kommer iallafall bli rik på erfarenheter, och de är ju alltid bra! :) Lycka till på nya jobbet!

Anna Linnéa Schenell

Gratiis till jobb vännen! kramkram




Kom ihåg mig?