Två paket påväg...


Kl. 11:06 |

I dag när jag kollade mejlen så är två paket påväg. Ett ut av dom har jag vänta på i evigheter & jag har faktiskt trott att det blivit nå fel på bestälnningen & därav mitt andra paket! Hur det kan bli. Så nu är två Better of bodies träningsbyxor påväg hem till mig, skulle någon av er vara intresserad ? Om inte så hamnar dom på tradera eller så behåller jag dom. Det beror på...

Ja men annars då? Solen skiner & jag har suttit ute & stekt lite på balkongen. Frukosten gav mig anledning att kila en stund & det var ganska skönt, för solen är HET! Börjar jobba kl 14.00 & ikväll kommer jag hem till en tom lägenhet. J ska ner till Gävle men kommer hem i morgon igen. 



Här om dagen fick alla personal på jobbet ett virkat hjärta av en patient. Visst var det gulligt ? Det är ett bevis på att VI gör ett bra jobb.





Kommentarer



Kom ihåg mig?