ThaiThai....byxor !


Kl. 13:11 |
Men sådär! Nu börjar klockan närma sig & det är dags att börja rulla. Mellanmålet gick ner galant, en halv burk Kesella med massa E-ämnen. Bra Sara! Not ! Idag inviger jag mina Thaibyxor här hemma, sist jag hade dom var jag ju i Thailand.



Här ser ni Thaibyxorna. Dock är gör bilden dom inte så rättvis, ser mest ut som en långkjol här. Men jag ska visa er en annan dag då jag hinner/orkar ta en bättre bild ;-) Btw så var vi här på PHUKET flygplats & skulle till BANGKOK!




Ser ni mina ben muKKler ? ;-) JAG VILL TILLBAKA!! Thailandresan jag & J gjorde är nog det bästa jag gjort & varit med om.

Nu ska jag åka & pussa på J innan jag åker vidare till jobbet. Tydligen så ville han hångla lite innan han åker ;-) HA EN BRA DAG & NJUT VÄDRET!




Kommentarer



Kom ihåg mig?