Tapetval & Shopping på MONKI!


Kl. 17:36 |

Det tar på krafterna att kika på tapeter ;-) Det finns hur mycket som helst att välja på. Givetvis ska ju J få vara med & bestämma vad vi ska ha på våra väggar, dock vill jag vara ute i god tid för att se vad som finns att välja emellan. Förhoppningsvis vill J strax börja kika & då ska jag förelså mina ideér om han godkänner dom får vi vänta & se ;-) Vi började att kika på Fresks & sen for vi vidare till Eijes.



Ev till en del av Hallen. Vickan hade ideér om att sägga upp krokar vid trädgrenarna & kanske en fågelholk att ha nycklarna i. Vi får väl se...


 
Denna blomtapet har jag suktat längen efter & den hoppas jag att vi väljer att ha i sovrummet, men vi får väl se...




Efter att vi hade kikat på Eijes orkade jag inge mer ;-) Så det blev en sväng på birsta, hitta ÄNTLIGEN tröjan på MONKI som jag letat efter. Storhandling på MAXI inför kvällen då vi ska äta trerätters här hemma. Nu har jag förberett det mesta.Har ni tur så kommer Menyn & recept ut på bloggen lite senare, om jag lyckas ;-)







Kommentarer



Kom ihåg mig?