Status;


Kl. 01:35 |
@work! Har precis gett kl.00 antibiotikat & det är hyffsat lugnt. Dricker en kopp te. Klockan är redan 01,30, det har gått snabbt hitills. Hoppas resten går snabbt också. När jag kommer hem blir det väl som vanligt, sova till ca 16.00 & sen möta upp J för att träna på Ego. Hem äta & sen åka till jobbet igen ;-)

 Ungefär såhär kommer vi träna i veckan;

Måndag: Bröst & mage (förhoppningsvis cardio också)
Tisdag: Armar
Onsdag: Cardio + axlar
Torsdag: Ben + Cardio
Fredag: Rygg+ Cardio
Lördag: Vila
Söndag: Vila

Egentligen ska det vara en stund flås VARJE dag, men nu då jag jobbar natten så hinns det inte med eftersom jag måste sova & sen vill jag umgås med J också. Jo förresten, vi har lagt om våran kost nu också, bara som ett test för att se om något händer.

Hoppas ni sovet gott !




Kommentarer



Kom ihåg mig?