Movietime


Kl. 21:00 |
Eftersom vi hade lämnat in bilen i morse vid birsta så bestämde vi oss för att åka dit för en shoppingrunda innan bilen skulle bli kvar. Det blev en fika på charm, en jättegod smörgås med salami & fetaoströra! ( Givetvis straffades jag, J kikade extra på min mage när vi kom hem & han trodde jag döljde något för honom! ;-) ) Det blev en sväng på H&M såklart & jag blev faktiskt förvånad att det hade så bra sortiment där just nu (B.la den snygga klänningen jag visade i ett tidigare inlägg ). Tycker oftast att H&M ute på birsta inte är det bästa. Därifrån gick jag med en kasse underkläder. J köpte ett par GRÖNA chinoz, ni ska få se när han har dom på sig.

Eftersom vi ska på kalas i morgon, brorsan fyller 19 år så fixade vi det också. Skönt att ha det gjort. Det blev en tee & ett par tight från BikBok, de har 30% på ALLA byxor där nu till på söndag, så passa på!

På hemvägen stannade vi på Hemmakväll där jag hyrde tre filmer, tror inte jag hinner med alla ikväll, men iaf en. Två Ben & Jerry följde också med, vilken tur att jag tog ett varv runt sidjön (Inte för att det egentligen räcker!).




Provade klänning på H&M. Jag är inte så för detta mönster men jag tycker den var finare på än när den hängde. Den fanns även i svart & i zebra. 198:- Jag tror att jag ångrar mig nu eftersom den inte fick följa med hem.

Yes, nu drar grabbarna! Movietime ;-)




Kommentarer
michelle

jävlar vad snygg klänning!




Kom ihåg mig?