Godnatt


Kl. 01:18 |
Mina ögon värker så jag är nu hemma & har intagit sängläge, tror det beror på min förkylning. Det blev mysig middag på CAVE där vi åt Meeze + grillmiv för två personer. Riktigt gott var det & väldigt mätta blev vi. Först trodde vi att meezen var allt vi skulle få så vi planerade in ett besök på Mcdonalds innan vi skulle bege oss mot Haga ;-) J´stannade kvar & det gjorde han alldeles rätt i. För hur roligt är det att krypa ner i sängen kl 23.00 på en fredag kväll om man är ledig?

Imorgon kväll börjar jag jobba kl 14.00 & jag har tänkt gå ut på kvällen. Om det blir fint väder i morgon ska J åka ut & fiska, så jag hoppas han kommer hem med stor öringen.

Nu ska jag läsa lite bloggisar & kanske se nå avsnitt. Inatt kommer jag sova som en prinsessa, det känns som så ;-)

GODNATT !






J matar lille bäää med ljummet vatten. Lille bäää brukar rymma från sin hage & komma in till huset. Givetvis springer hon in till köket där  hon vet finns mat! Hon är ju så söööt. Till midsommar ses vi igen ;-)




Kommentarer



Kom ihåg mig?