Before


Kl. 11:41 |


Igår hade jag faktiskt en väldigt trevlig kväll hemma, vi blev lite sugna på att dra ner & ta ett glas någonstans men istället stannade vi hemma. Vi spelade lite kort, lyssnade på musik & drack några glas vin.. Jag blev alldeles fast vid min Muzzic player & kom i säng efter J, vilket inte är speciellt vanligt ;-) Erkänner att huvudet dunkar lite granna, men det borde gå över strax med hjälp av kaffet. Vad har vi för planer idag då? J har åkt & lämnat i bilen, men de ringer väl vilken minut som helst så vi kan hämta den. Jag måste köpa en ny ansiktsalva, för min är slut. Idag ska jag även invistera i min första ögonkräm! (JA, du läste rätt). Ikväll hoppas jag på pokerspel, men jag skulle vara nöjd med en hyrfilm i soffan också.

Någon av er som köpte AFTONBLADET igår & läste om dödsängeln på sjukhuset ? En sjuksöterska som nu är anklagad för mord & mordförsök.  Usch usch usch... Som sjuksköterska har man tillgång till ALL medicin som finns på sjukhuset (vi sysslar med tung narkotika varje dag!), så det är inte så svårt.... bara tanken får mig att rysa!




Kommentarer



Kom ihåg mig?