Tre thailand... Ta oss tillbaka!


Kl. 20:38 |
Gokväll! Nu är jag nyduschad & jag har bakat in håret i en fläta & ska strax bli skjutsat till jobbet. Jag börjar om 29 minuter. När jag hämtade J idag for vi direkt till bergsåker där hand föräldrar bor & där blev vi bjudna på mat. Det blev lite fusk för mig som tog lite ris til kycklingen & tunnbröd till. Johan är jätteduktig & verkligen bestämd, jag blir faktiskt lite stolt över han.

Här nedan ser ni tre bilder från Thailand. SNART kommer mina restips om thailand. Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det, vill att det ska bli så bra som möjligt. Så håll ut.



Sista dagen i PHUKET!



Paradiset Ko tao! Ta mig tillbaka.




Norra Ko Samui. Här låg vi nästan ensam på stranden. På bilden ser ni en thailandare som fiskade varenda dag. Kanske skulle det bli middag till familjen? I bakgrunden ser ni Kho pangang (stavning?). En av mina favorit bilder från Thailand.

I helgen ska vi åka till IKEA & jag ska köpa en ny säng. Jag har kommit på lite som jag ska fixa i sovrummet. B.la ska jag förstora två bilder att ha ovanför sängen & ta bort hyllan som  vi har nu. Den står & samlar massa skräp bara. Den sista bilden här från Ko samui kan nog bli en som jag förstorar. I morgon ska jag hämta kort som vi framkallat från snorkelturen. Massa undervattenskort. Har ni tur så blir bilderna riktigt bra & ni ska få se :-)

Sov så gott i natt så "ses" vi imorgon igen!

PS. Min kamera har fått någon konstig inställning, bilderna blir jättesuddig. Någon som vet vad jag har kommit åt för knapp? Därav mindre bilder i bloggen. TRÅKIGT! DS





Kommentarer



Kom ihåg mig?