SOFT söndag...


Kl. 13:59 |
Hej. Jag sitter i köket med en STOR kopp te med grädde ( vi hade inge mjölk) & njuter av ledigheten & känslan av att jag inte behöver göra någonting idag om jag inte vill. Jag går runt i morgonrock & håret i en slarvig knut. Härligt! Som jag berättade i går så åkte vi till L & D där vi fortsatte kvällen. Vi spelade spelet När då då? Jag vann första gången & sen van L. Tjejerna ägde ;-) Jag som annars förlorar jämt, blev såklart glad! När då då är ett historia spel & man ska placera händelser & personer etc efter en tidslinje! Vi firade med att dra på Oscar!! :-) Det blev en lugn kväll med mycket dans. Jag hade riktigt roligt! Spontana grejjer gör mig glad :-)

J är på stan nu & fikar men en kompis. När han kommer hem ska vi dra ner på Ego för att sola. Så nu tänkte jag ta fram min almanacka & planera in lite träningsdagar i veckan. Tror det blir spinning! Men helst av allt skulle jag vilja dra på mig joggingskorna & ta ett varv runt sidsjön, men där är det ju skidspår! Jag längtar till gruset kommer fram!

Visar lite färska blommor som är hemma hos oss nu, vita rosor som jag köpte på plantagen samt rosa tulpaner som vi fick av L & D + barnen i går :-) TACK!!







Ursäkta dålig kvalite på bilderna. Min kamera är fortfarande sönder men till veckan ska jag få en ny av J. Anledningen till att den är sönder är att J & grabbarna hade en brottningsmatch i Åre ;-) Killar!!




Kommentarer



Kom ihåg mig?