Smoothie enligt LCHF


Kl. 12:18 |

Mixa 1 dl grädde, 1 dl bubbelvatten, 1 dl turkiskyoghurt samt 1 dl hallon i en mixer. Perfekt frukost eller mellanmål. Idag blev min lite "sur" jag vet inte varför. Kan det bero på att jag hade lite extra bubbelvatten i, så det blev för mycket kolsyra?

Du kan hitta receptet i LCHF receptboken.

Nu ska jag se en film med persbrandt & sen måste jag ta en promenad ner & lämna tillbaka två filmer. Idag tvättar vi & det ska bli riktigt skönt att få krypa ner i sängen ikväll när den är renbäddad. Om jag kunde byta sängkläder varje dag skulle jag göra det, det är ju helt underbart!  Jag NJUTER av ledigheten & gör bara det jag vill & känner. Ingen press & inga måsten.  Såhär ser mitt jobbschema ut nu de närmsta dagarna;

Fredag: 6.45-16.00
Lördag: 6.45-21-45
Söndag: 21.00-7.15
Måndag: 21.00-07.15

Ghhhaaaaaa! Hur ska det gå? :-)





Kommentarer



Kom ihåg mig?