Jag gillar volym...


Kl. 16:13 |

Jag blev jättenöjd med färgen, "Coffe" heter den. Hon tog det som var slitet på topparna & till min förvåning blev det inte så mycket :-) Jess har månadserbjudande nu så jag fick ögonbrynsfärgning samt inpackning idag gratis. Det känns lite ovant med ögonbrynen eftersom färgen sitter ju även på huden, men tydligen så släpper det från huden när man tvättar ansiktet. Jag hade planer på att åka ut till Birsta idag efter frisören, men det gick inte. Jag vågade knappt gå genom stan hemma. Jag kan inte ha mitt hår platt format efter huvudet, jag ser inte klok ut. Men tydligen tyckte frisören att det var så snyggt & såg naturligt ut. Så fort när jag kom hem så spruta jag i lite havssaltspray, genast bättre blev det. Jag vill ha VOLYM VOLYM VOLYM!

Ett shampo lyckades hon lura på mig också, men jag tror faktiskt att håret mår bra att ett riktigt shampoo än det man köper på ica. Men jag vågar inte skriva här vad det kostar.. J läser nämligen bloggen ;-)





Kommentarer
MALINDA

SCHAMPO BEHÖVER INTE VARA DYRA. PRATADE MED EN FRISSA.

HON GÄMFÖRDE DERAS DYRA MÄRKE MED WILLYS EGNA OCH SA ATT DE VAR LIKA BRA




Kom ihåg mig?