Birsta City...


Kl. 19:06 |
ÄNTLIGEN hemma efter en lång dag ute på Birsta. Hem till mig fick ett par jeansleggings från Gina följa med samt två ljuslyktor från Indiska & en vitlökspress. Ååååå, jag som hade laddat för massa shopping! Jag provade många snygga skor men då kom snål Sara fram. Vad trött jag blir ibland på mig själv. Nu sitter jag här i soffan & ångrar mig!



Shopping outfit. Tunika från vila, jeans vila & skor från wedins. Märks det att jag gillar VILA ? Det är inte ofta jag handlar där måste jag säga, men ibland kan de ha några riktiga godbitar. Och idag råkade jag bära dom samtidigt ;-)




Pippi kofta! Givetvis fanns inte den färg jag velat ha kvar. Någon som vet vart man kan beställa kläder från VILA på nätet?




Snygg kjol till sommaren. Tänk ett vitt ribbat linne & bruna högklackar till solbruna ben. Tyvärr så var den lite förstor för mig. Kanske efter en tvätt & den sitter bra? Och ja, det var den minsta storleken!




Kommentarer



Kom ihåg mig?