VÄLKOMMEN IN I RÖRAN


Kl. 23:48 |

VOILA! Här pågår det renovering. Det kommer inte vara gulaväggar i hallen, inte gröna i gästrummet & givetvis kommer det inte vara så rörigt i köket när det är klart ;-) Glömde ta kort i sovrummet, men där är det mörkblå tapet. I morgon är sista rycket innan vi far upp till Långsjön & firar midsommar. Jag hoppas vi hinner med en hel del så vi kan "koppla" av under helgen.



Välkommen in i röran.


Gästrummet / Kontor / Extra rum




Vardagsrummet. Idag har vi slipat nästan hela golvet. I morgon ska det göras färdigt. Lackas & paketeras in.



Köket. Jag längtar tills det är färdigt ! Tänk att nästa vecka ska vi flytta in.



Favoritrummet. Ni som känner mig vet varför ;-)





Kommentarer
Fia

Badrummet såg härligt ut! :) Jag saknar badkar...




Kom ihåg mig?