Status


Kl. 23:42 |
Idag har vi kommit långt i våran lägenhet. Jag har målat sovrummet, så i morgon åker tapeten upp= blir klart i morgon. Köket har jag målat en omgång så det ska jag fortsätta med i morgon + måla panelen= blir klart i morgon. Vardagrsummet är ÄNTLIGEN redo för färg ( vi har rivit + spacklat en hel del) men först måste vi slipa.. tapeten åker nog upp på lördag där.

Så på lördag kl 16.00 kommer första flyttlasset att gå! Har jag nämnt att jag jobbar natt i helgen? Jag hoppas innerligt att det finns en bussigsjäl som vill åtminstone ta min södagnatt. Nu ska jag varva ner till några avsnitt att sjukhuset här på PC, jag känner att jag har varit ledig för längen ;-)

TIPS! Hinner du inte träna så ut & klipp gräsmattan om du har någon. Det har gjort idag, jag fick upp en hög puls  & flås genom att jag joggade med gräsklipparen. Dom som gick förbi mig måste ha funderat ;-) Det gäller att fånga tillfällena!




Kommentarer



Kom ihåg mig?