Städsara


Kl. 19:45 |

Hej på er!  Nu har jag intagit soffläge efter en rejäl städomgång här hemma. VI har gjort färdigt köket & toaletten. Gardiner + stänger är borttagna + lite annat tjoffs är nedpackat. Nu är det väldigt tomt  här hemma. I morgon när jag vaknat ska jag & svärmor börja köra lite grejjer till lägenheten. Som ni säkert förstår så hamnar bloggen lite på sidan nu, den är ju inte prio 1. Men jag ska försöka ge er lite update när jag hinner :-) Ta hand om er!


Om några timmar blir det jobb igen. På bilden är jag på SÖS där jag jobbade förra sommaren på infektionsavdelningen. Jag kan sakna klänningarna som vi fick ha. Här uppe är det piké eller "pyjamas" som gäller ;-) Nu är sista natten, sen ledig 2 sen jobbar jag hela helgen, mitt i all flytt! Tur att vi har familj som ställer upp & hjälper oss. TUSEN TACK!





Kommentarer



Kom ihåg mig?