Renoveringprojekt


Kl. 00:39 |

Vilken känsla det är att få duscha efter att ha hållit på en hel dag! Eftersom vi åker iväg i morgon behövde även jag en rejäl renovering ;-) Tvättat håret 2 ggr, hårinpackning, rakat benen & skrubbat med körsbär! Jag doftar ljuvligt. Nu har jag krypit ner i sängen & det är snart dags för John blund. Vi ska ställa klockan tidigt, före vi åker ska vi till J´s föräldrar & äta midsommarfrukost!

Vad har vi gjort idag i lägenheten? Jo vi har gjort färdigt hela vardagsrummgolvet. Alltså, slipat det sista & sedan lackat 3 ggr + finslipat mellen lackningarna. Vi har primat (stavning?) vårat sovrum & sen börjat ta bort lite bord i hallen. Det kanske låter som vi har hunnit med väldigt lite, men vardagsrummgolvet har tagit tid. Dessutom är vi noga :-)




vardagsrummgolvet efter lackning nr 2 tror ja ;-)







Primat vårat blivande sovrum. Det kommer bli så fint när det blir färdigt, om det nu blir som jag tänkt :-)


Imorgon kommer jag att blogga från bilen påväg upp till övik. Så vi hörs då!  Förresten, hur ska ni fira midsommar ?

Godnatt





Kommentarer



Kom ihåg mig?