Ny handläggning pågår!


Kl. 21:13 |
Visst har jag väl berättat att jag har sökt in till skola i höst? Jag tror det iaf, om inte så får ni veta det nu! För några veckor sedan fick jag veta att jag inte kom in, jag hade glömt att skicka in min sjuksköterskelegitimation samt bevis på att jag jobbat i minst 1 år heltid! Så nu går min ansökan igenom en gång till! Håll era tummar för mig!

På ett sätt känns det lite tidigt att plugga vidare bara ett år som sjuksköterska, men ändå känns det så rätt. Att jobba som sjuksköterska är JÄTTEROLIGT & det finns väldigt många olika arbetsställen & inriktningar. Jag valde att jobba med akutsjukvård & det har jag nu gjort i MER än ett år & det har varit väldigt lärorikt. Men jag känner mig inte riktigt nöjd, det kryper i kroppen. Förstår ni hur jag menar ?

Tänk, jag har varit sjuksköterska över ett år nu, herregud vad tiden går snabbt ! :-)



Givetvis har jag sökt distansutbildningen, det finns inte på kartan att jag skulle flytta till Umeå ;-)




Kommentarer
Emelie

Håller tummarna för dig att du kommer in! :)




Kom ihåg mig?