Ändrade planer..


Kl. 20:52 |

Det blev det idag! Hade ju planerat att fixa här hemma & rensa garderoben. Efter den lyckade joggingrundan (jag sprang runt hela sidsjön, förutom att jag gick mellan en stolpe ;-) Till att inte ha orkat springa 100 meter till att springa 3.2 km utan problem gör mig otroligt nöjd) blev det en spontan tripp ner till Hudik för att hälsa på moster, kusinerna & mormor. Det blev en glass på skutan & shopping på knapps. Har tänkt visa er skorna, men får inte till någon bra bild ;-) Köpte även ett par korta joggingbyxor på intersport för en billig peng. Dom ska jag inviga i morgon!

Dagens sena middag blev Mangorajja kyckling med fullkornspasta & sallad. Det kändes lite konstigt att tugga pastan, var ju år & dagar sedan ;-) Strax börjar DH & jag ska koka mig en STOR kopp te...J borde vara på ingång också strax, som jag har längtat! :-)




Min HUNK ute på Lörudden för någon helg sedan! ;-) Hoppas det kommer vara lika bra väder till helgen, vi är ledig hela tre dagar tillsammans.





Kommentarer



Kom ihåg mig?