YANTRA


Kl. 23:04 |
Nu ska jag ta en snabb dusch & sen inviga min spikmatta! Yantramattan ska hjälpa mig med många ting. B.la lindra mina rybbproblem, förbättra ämnesomsättningen, lösa spänningar i diafragma & andningsmuskulaturen, lösa spänningar i käke & nacke samt i ländrygg & säte. Det låter ju fantastiskt! :-)




Här ser ni ju en glimt av vårat sovrum också! ;-)



Å nej, jag ska givetvis inte ligga i sängen !

Godnatt Godnatt...vi "syns" i morgon ! Å då ska det fixas färdigt + baka inför kalaset på onsdag. Hur ska jag hinna ?




Kommentarer
Spik-John

http://www.dn.se/nyheter/sverige/ingen-visad-effekt-av-spikmattor-1.906985



Ingen visad effekt av spikmattor

Sara

Spik-John: Vad intressant med artikeln från DN. Jag tycker det är så skönt att ligga på spikmattan, igår kväll somnade jag nästan på den = Bra resultat för mig! :-)




Kom ihåg mig?