@train


Kl. 12:57 |
Sitter på tåget nu & har precis svarat på era frågor. Tåget går en bit in i landet & här är det alldeles svart uppe i himmlen. Mot havet är det alldels blått. Tur att Hudik är vid kusten ;-) Nu när jag kommer fram är planen att möta upp mormor & moster för en fika. Sen bär det av mot Carro! Vad som händer ikväll får vi se .

Om ca 30 minuter är jag framme så nu ska jag läsa lite bloggar. Min Lenovo är perfekt , jag är så glad att jag köpte mig en minipc eftersom jag kan ta med den precis överallt!

Later




Kommentarer
Sanna

Halloj. Hittade precis din blogg efter ett tips. Ser att även du blivit lite träningsintresserad men tappat motivationen. Kanske vi skulle motivera varandra? Så du är på väg till Hudik, ska du ut imorrn? (Det är cruising) Isåfall kanske vi ses. Om du vill kan du väl adda mig på msn. [email protected] (nej, jag har fortfarande inte facebook:))

camilla

Vadå "era" frågor? Man ser ju att det är du själv som har skrivit dom ;)

Sandra

Varsågod :) vad ska du göra idag då?




Kom ihåg mig?