FRIDAY!


Kl. 13:01 |

Härligt med helg, eller hur? Även om det innebär att jag har 4 arbetsdagar så känns det skönt. När det är sånt trist väder ute är jag nästan glad över att min semester är slut. Tycker synd om er som har semester nu, hoppas det blir bättre väder snart.

Idag då? Jo, när kaffet är slut så ska jag göra mig ordning. Måste göra några ärenden på stan innan jag åker upp till jobbet. Ska b.la spana på nya arbetsskor. Har kommit på att mina är för mjuka & att det är därför jag har problem med vristen & vaderna. Två av mina arbetskollegor har införskaffat sig ett par riktigt snygga, riktigt chica! ;-) Har jag tur så finns det några kvar.

Vill att det ska vara 12 augusti nu ;-) Allt känns så osäkert nu...




Dom ljusa varma kvällarna känns väldigt långt borta nu. Tänk vad mysigt att sitta på balkongen, dricka lite MOET, tända  lite ljus & ha lite musik i bakgrunden. Spela poker & skala rökta räkor. NJUTA NJUTA NJUTA.... Vi får helt enkelt hoppas på att augusti månad bjuder på några varma kvällar





Kommentarer
Emelie

hittade du några bra skor? jag är på jakt efter några nya. känns som en halv jungel :/.

Malin Viklund

jaha, det tar bara så kort tid? :) Trodde det skulle ta mycket längre tid. Sjön ser så stor ut liksom. Men då hade jag ju nästan hunnit runt där idag, eller kanske inte.



Måste gå där nån annan dag :) Elle rom jag testar gå runt där ikväll. Mysigt kvällsväder ju :) nu när solen skiner. :D

nyfiken

Vad händer 12e augusti??

Sara

Nyfiken: då kommer Lasvikariat ut på sjukhuset..




Kom ihåg mig?