En riktigt jobbig cykeltur


Kl. 21:38 |

Kom precis hem från en väldigt kort cykeltur till Hemköp. Det var riktigt jobbigt att cykla den korta turen, rackans förkylning. När jag satt på cykeln blev jag påmind om spinningen & hur roligt det är. Jag saknar spinningen! Till hösten blir det spinning & gym igen, inte på sommaren. Då njuter jag hellre av den friska luften, även om det har blivit väldigt lite av den nu, vilket har sina orsaker! ;-)

 

Anledningen till att det blev en tur var för veckorevyn + att jag var sugen på någonting gott. Jag blev överasskad av priset av Vitaminwell, hela 10 :- billigare än på lillica!! Därför köpte jag två! ;-)



TAADAAAA! Jag är så nöjd med sovrummet, visst blev det bra ?

Efter allt jobb här hemma så har jag sett på The unborn. Någon av er som har sett den ? J vågade inte se den så han låg bredvid & läste Twilight istället. Dock tror jag att han tjuvkikade lite för ibland ställde han frågor, vem är det ? vad gjorde dom nu ;-) Alldeles innan filmen började visades alla "hemskingar" upp, så jag blev inte så rädd när dom sen dök upp i filmen. Njaaee, bättre hemska filmer har jag sett.

Nu har jag tänt lite ljus i lägenheten & resten av kvällen blir nog bara mys. Just ja, måste klura ihop veckans matlista. Först blir det ett varmt bad, läsning av VR + dricka lite Vitaminwell, för det behöver jag !





Kommentarer
Fia

Å fin vägg! :)




Kom ihåg mig?