090711


Kl. 00:39 |
Det blev tårtkalas med paketöppning i Bergsåker hemma hos svärföräldrarna. Perfekt för oss som inte känner oss så krya (det hade varit jobbigt att baka tårta & ha besök hela dagen). J fick många fina presenter :-) Vädret började spricka upp och vi har faktiskt haft riktigt varmt på eftermiddagen. Det blev en liten tur på stan där J köpte 2 skor på Scorette. Perfekt REA, köp 2 betala för 1. Det blev 2 par tiger skor, riktigt fina! Efter några besök i affärer blev vi helt slut, så vi vilade lite på parkbänk på storgatan & passade på att NJUTA av solen. Tänk vad man orkar lite när man är sjuk? Det är verkligen viktigt att lyssna på kroppen. När vi satt där på parkbänken så började våra magar att kurra, så det blev stadshusverandan med höga förväntningar. Vi hade aldrig provat på där förut. Jag beställde in Lammrostbiff & J prova Entrecon, att det var dyrt gjorde oss inget, det var ju J födelsedag! När vi fick in maten blev vi väldigt besvikna, lammrostbiffen var det inte många bitar av & J fick ju inte precis den finaste Entreco biten! Så det dyra priset var maten inte värd! Jag kan verkligen inte rekomendera er att gå dit för att äta en god köttbit, om det blir någon nästa gång ska vi prova deras silltallrik!





 Tunika- Lindex, Jeans- GT, Armband- Diddi, Väska- ?

Nu ikväll har vi sett film, (senaste walt disney filmen med Adam Sandler) & jag kom precis upp från ett härligt skumbad! Nu ska jag fortsätta läsa min bok När jag hör din röst, ni vet Twiligt böckerna ;-) Jag är eller jag kanske ska säga att VI är helt fast! J läste ut den på 3 dagar & har redan påbörjat den tredje. I november kommer nästa film & vi toklängtar. Har ni sett trailern ? ;-)

GODNATT! I morgon hoppas vi att vi är kryare & orkar fara på IKEA för att hämta hem våran säng! :-)




Kommentarer
sanna

vad kul att din pojkvän också gillar böckerna, jag har försökt få min att läsa dom men han fnyser och säger att det är tjejböcker.. :-) tråkmånsen!




Kom ihåg mig?