Tycker synd om mig själv...


Kl. 12:26 |
Hej. Här hemma siter jag & tycker synd om mig själv. I går på jobbet fick jag magsjuka & fick så lov att pallra mig hem efter ca 3 timmar. Suck! JAg fattar inte vad jag har gjort för galet för att vara sjuk konstant nu?! Antagligen så är jag väldigt känslig för dessa bakterier & virus som är i luften nu.

Först trodde jag att magvärken berodde på alla kolhydrater jag ätit i helgen, som en reaktion. Men så fel jag hade. Nu ligger jag i gästrummet & ser på efter tio med malou. Johans pappa är påväg hit med lite fika, så jag får stoppa någon i magen. J skrev nyss på msn att han också har börjat må illa, vi skom ska till thailand på torsdag!

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!

- Sara




Kommentarer
Milla

Krya på dej!! Gud va underbart ni kommer ha de i Thai:) så ses vi, tar en fika, umgås,tränar, fixar en middag med spel:) när ni kommit hem igen:)


Kram




Kom ihåg mig?