Nu får det vara nog ;-)


Kl. 22:21 |

Dagens sista blogginlägg avslutas med en länk till många LCHF recept. Jag har hittat många som jag ska prova. I morgon ska vi åka & köpa en kamera som ska med till thai & förhoppningsvis kommer det bli lite fler bilder här på bloggen :-) Det tråkigaste som finns är ju bloggar med bara text! Imorgon kväll ska jag jobba & sen fäljer tre dagar tidiga dagar. Eftersom J har fått nytt jobb så måste han ha bilen, vilket betyder att varje dag jag jobbar tidigt måste jag kliva upp 04.30 Förhoppningsvis kommer jag att bli van. Men det bästa vore om vi köpte lägenhet nära våra jobb! Det vore skönt att kunna gå till jobbet, om det inte är för långt. Jaja, nu får det vara nog!

Här har ni recepten ---->LCHF- recept


Hoppas ni har haft en bra dag. Vi "syns" i morgon.





Kommentarer
Milla

Hej Sara, spinning då hade vare toppen, men desvärre kommer mina kusiner upp tors kväll, så jag ska träna direkt efter jobbet på fre:) men gärna ett annat pass:)




Kom ihåg mig?