Dagen före..


Kl. 13:38 |
Wiiiie! Imorgon åker vi. Äntligen, som vi har längtat & räkna ner dagar. Inatt har jag inte sovit en blund, resfebern har slagit till. Jag vaknade 02.00 & var hur pigg som helst. Klev upp 07 och la mig i soffan till nyhetsmorgon. Vilket inte är i sin ordning när jag är ledig, jag brukar sova till minst 10. Johan fick en chock ;-)

Jag har hunnit packa lite men måste nog ta ur lite grann. Först ska man packa, vila en stund. Sen ska man ta ur minst hälften. Sen vila en stund. Och sen plocka bort minst 5 saker till. Är det något jag glömmer kan jag lika gärna köpa det där! Jag vet inte riktigt hur jag ska få dagen att gå, förutom att vi tvättar & städar. Jag vill bara att det ska vara morgondagen NU!

Om jag känner mig väl så kommer bloggen updateras flitigt idag.




Kommentarer
Madde B

Glöm inte att köpa superpillren som du fick låna av mig i Bulgarien.... :-) Kram




Kom ihåg mig?