-2.3 Kg ?


Kl. 12:47 |
Det verkar var härligt väder ute. Solen skiner in i vardagsrummet medans jag dricker mitt varma kaffe. Jag måste snart börja göra mig ordning för jobbet & ta en promenad ner till stan. Bussen går mot sjukhuset kl 13.30 Jag har ett paket att hämta ut på vängåvan, bikinis bikinis :-)!!

Tänkte tips om två bloggar som skriver om LCHF som jag får mycket inspiration. Jag kan sitta i flera timmar & läsa recept här. Hon kommer snart ut med en ny kokbok tsm med Dr Dahlqvist med LCHF recept. En annan blogg är denna & hon bevisar att det går att träna med ett litet intag av kolhydrater!

Förresten, jag vägde mig precis innan brunchen, jag fick väga om mig 10 ggr för att tro på vad det stod på vågen. 2,3 Kg sen förra måndagen. Alltså 1 kg från i går. 1 kg brukar vara normalt att gå ner per vecka! Kan det vara möjligt? Var det smöret i kaffet som har gjort detta? Jag väger mig alltid när jag är nykissad & oftast vid samma tid på dygnet. Är det fel på vågen? Om det är sant så är det ju otroligt! Eller hur? Beach thailand är nära, mycket nära! :-)





Kommentarer
Anonym

Vikten kan skilja sig från dag till dag beroende på vad man äter.. viss mat binder vätska lättare än andra så då kan vågen visa lite olika

Sara

Anonym: Jo jag vet väl det. Det konstiga är att jag har ätit samma mat i flera dagar :) Jag ska köra en kontroll i morgon igen.




Kom ihåg mig?