Rapport fran HETA Phuket!


Kl. 11:24 |
Hej pa er! Idag tror jag det har varit rekord varmt, jag har bara kunnat vara pa stranden i ca 1 timme. Att ta ett dopp i havet svalkade inte alls. Sen fick jag ga till varat rum. Jag kanner mig inte sa pigg & forsoker dricka vatten, men far inte i mig sa mycket som jag verkligen behover. Klockan ar 17.13 har i phuket nu. Det borjar bli lite svalare vilket ar riktigt skont.  I morgon ar det SISTA beach dagen for pa tisdag blir det bangkok.

Idag har vi bytt boende ocksa, tyvarr till det samre. Jag tycker inte AC gor sitt jobb & dessutom har jag dodat TVA spindlar pa toaletten.

Nu ska vi fixa med flygbiljett fran phuket till bangkok innan de tar slut ;-)




J lag for det mesta sjalv idag pa stranden, solstol & parasoll. I morgon ska vi ga ner tidigt till stranden sa jag ocksa far en stol, for det ar RIKTIGT varmt i solen. Man orkar mindre an vad man tror.


       

Igar var det ju valentines day. Favorit klanningen drogs pa, tyvarr sa satt den inte som den gjorde innan vi for till thailand. Kilona som blev forlorade med LCHF ar nu tillbaka, om det inte ar lite mer ocksa ;-) Men men... det blir vardag snart igen med allt vad det innebar...nu passar jag pa att NJUTA!




Kommentarer
Milla

du bara pratar du;) den sitter juh perfekt:)




Kom ihåg mig?