Nu ar vi i krabi


Kl. 14:40 |

Hej! Nu befinner vi oss i Krabi. Jag sitter nu pa ett internetcafe & kikar runt lite. Innan dess kopte jag mig en ny bok & atit middag sjalv. Johan befinner sig pa varat rum, han ar sjukling. Har feber,vark i hela kroppen & kraks. Stackarn. Hoppas pa att han ar lite piggare i morgon. Johan ordinerade jag en dusch, dricka vatten och inta tva alvedon innan jag beav mig ut ;-)

Den storsta skillnaden som jag hunnit marka ar att det ar MYCKET billigare har i krabi an  pa ko tao. Just nu bor vi pa ett guesthouse for 200 bath per natt. Nar vi bodde pa ko tao & ko samui betalade vi ca 1200 bath per natt, men da har det varit riktigt lyxigt. Nu nar jag at middag slutade kalaset pa 55 bath, samma ratt och dryck pa ko tao skulle ha gatt pa ca 150 bath.

Nu ska jag lasa lite bloggar & sen forsoka hitta tillbaka till swallowguesthouse. De skulle tydligen stanga lite tidigare sa jag skulle fa ga in bakom garden.....

Ha det bra!





Kommentarer



Kom ihåg mig?