Fordriver tiden....


Kl. 12:57 |
Hej pa er! Vi fordriver tiden lite med 15 min tills forsta filmen ska borja. Vi har precis atit sen lunch eller tidig middag, klockan ar 17.52. Idag hyrde vi kajak och begav oss till on NANG YUANG( sok bilder pa google sa far ni se hur OTROLIGT VACKERT det ar dar!!!!!!!). Det var en bit att paddla & J sa att aldrig mer :-) MEN det var ritkigt fint dar och jag ar inte langre radd for att snorkla. Eller, jag kommer sakert vara det i borjan varje gang, men det kanns som om jag har overvunnit mig sjalv.

Jo idag har vi ju bytt boende och vi ar jatte nojda. Det finns badkar i bungalowen :-) och for 400 bath mindre per natt an det forra stallet.

Jaja..nu ska jag kika nagra bloggar och facebook. Tyvarr har jag inte kameran med, men nasta inlagg blir det bilder. Promise!

Sara




Kommentarer



Kom ihåg mig?