Återfukta & Återfukta


Kl. 15:58 |
Alltid när jag kommer hem från utlandet blir min hy så extrem torr. När jag är i värmen mår min hy hur bra som helst pga den höga fuktigheten, så när jag nu kommit hem till kalla sverige måste jag smörja, smörja & smörja! Själv så tycker jag det är jobbigt ;-) Jag läste i en tidning som kom med posten att lägga i några dl havregryn i ett hett bad gör tydligen susen för torr hy. Om jag hade badkar skulle jag bada i havregryn ;-) Jag älskar att bada badkar!







För ansiktet använder jag denna cream som jag är nöjd med.




Hudkräm som stödjer cancerfonden.



Jag har kört en kombo med hudlotion & mjukgörande hudkräm som innehåller 42 procent fett & det med gott resultat (Alla produkter finns hos Apoteket).


Hur håller du din hy mjuk & fräsch? Har du badat i havregyn?
                                                  
       




Kommentarer
Madde

VÄLKOMMEN HEM! :)

Sara

Madde: TACK :) Det är så skönt ;-)




Kom ihåg mig?