Andrade planer...


Kl. 13:06 |
Vi befinner oss just nu i PHUKET, KATA BEACH. Varan plan var att aka till phi phi, men efter manga funderingar hit och dit sa blev det hit. Har ska vi vara tills pa tisdag (alltsa tre hela 9-17 beach dagar), sedan aker vi till Bangkok de sista dagarna for shopping.  Just nu bor vi pa ett jattefint guesthouse CHANIASARA & imorgon ska vi fa byta rum, till en lyx med Jacuzzi, perfekt till valentinesday! Men det ar lite for mycket folk och det kanns som om vi ar i turkiet, men nu ska vi njuta dessa sista dagar i solen & beachen! Forresten, nagon av er som har sett semestersvenskar, iaf sa sag jag & J en av killarna som ar med dar & da kande jag mig som en typisk charterturist, fast vi inte ar det ;-) !

Anledningen att vi inte stannade kvar i KRABI var att vi inte alls blev sa imponerade. Eftersom vi bodde i krabistad blev det lang tid for oss att ta till Railey beach, som for den delen inte alls var som jag hade tankt. Vattnet var skitit & massa maneter. Jag sag inte mina fotter & fick ga forsiktigt ut for att ta ett dopp. Inte i min smak. Oj sa mycket negativt det blev om Krabi...men att aka longtail bat till Railey beach var hur vackert som helst & dessutom var det billigt dar. Sa lite positivt finns det ocksa ;-)

Ko tao kommer alltid for mig vara PARADISET !




Railey beach. J satt i skuggan och laste bok & jag kom lite da och da och pussades.




Pavag ut for att ta ett dopp.

Nu tror jag vi ska ga till en supermarket & kopa oss nagot gott att dricka & smaska pa sa vi sen kan njuta av det pa varan balkong.


SKOT OM ER!




Kommentarer



Kom ihåg mig?