Status


Kl. 20:44 |

Idag började en ny arbetsvecka, för vissa bara en halv arbetsvecka. Jag ska om en timme åka till jobbet & avklara första natten av två. Ledig över nyår & sen två nätter igen, har jag tur blir det bara söndag natt, har sökt flex lördagnatt.


Igår for vi till hudiksvall för att träffa min familj, äta god mat & byta julklappar. Mysigt att alla kom, vi åt god kycklinggryta som mamma & moster fixat & efterrätten bestod av chockladpudding med grädde. TUSEN tack för dom fina julklapparna; Sköna vantar, ugnsform, vinstlotter, salladsbestick, rostfria skålar, 4 muggar till min service & en hotelövernattning för 2. Alldeles för mycket, inget jag hade räknat med! Att jag har dåligt samvete över julklapparna jag köpt i år behöver jag nog inte ens nämna...bättre nästa år !!

Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid min älskling, pussas & kramas innan jag måste åka iväg..ghhaaa vad jag älskar karln!






Ni kommer väl ihåg att jag klickade hem lite produkter från LYKOS ? Idag kom dom hem till mig & jag är mer än nöjd. Favoriten ser ni ovan, läppglans med spf 25. Luktar underbart & jag skulle kunna äta upp hela tuben, för så GOD är den!





Kommentarer



Kom ihåg mig?