Shoppar @net


Kl. 19:54 |

Nu har jag krypt ner i sängen som finns i gästrummet, tänt ljus & ser på när Monica lägger in sill medans jag klickar hem lite solvårdsprodukter. Har hittat en sida som heter Lyko.se där har dom b.la favoriten Hawaiin tropic. Jag har klickat hem olja & kräm med spf 6 (lotion med högre spf köps någon annastans), Bodybutter & after sun. Skyddande läppglans med spf 25 i en härlig skimrande färg med doft av mango.

 

 


Vilka solvårdsprodukter brukar du använda ? Vilken sph brukar du börja med ?





Kommentarer
Emelie

Vi hade inte tänkt tanken att det faktiskt är så mycket pengar som det faktiskt är. Så när vi kom till forex så fick vi tips om att bara ta med en liten summa och sen ha resten på två olika kort. Så vi tog bara ut en summa som ska räcka de första två dygnen! :) Det är vågat att ha med sig allt i kontanter, faktiskt! :P Ang din läsarfråga så brukar jag använda Niveas solskyddsfaktor, tycker den har fungerat bra! :) Någon gång så har jag testat Hawaiians after sun och den luktar ju riktigt gott! :) Eftersom jag har lätt för att bränna mig så brukar jag börja med väldigt hög solskyddsfaktor och sen trappa ner. Jag har x antal gånger gjort misstaget att använda alldeles för låg faktor och brännt mig, så jag har lärt mig av misstagen!:)




Kom ihåg mig?