Inspirerad


Kl. 16:30 |



I vårat kök är det än så längen kala väggar, dock sitter det en klocka på en av de 3 väggarna. Idag blev jag inspirerad av en bloggare som hade denna hylla från IKEA på en av sina köksväggar. På hyllan hade hon ställt 2 vita krukor, den ena fylld med vita långa kronljus & den andra fylld med vanliga stearinljus.


Har gjort en liten paus i filmtittandet, måste äta MAT! Kom på att jag bara ätit två knäckemackor, gissa vem som kommer vara vrålhungrig i natt ? Nu lagas det Gemelli & stekt falukorv, en riktigt sen & lyxig lunch ;-) Right.


I morgon tror jag vi slår till med en 2-rätters här hemma, det är ju IDOLfinal & det måste firas ordentligt. Vi har en oxfilé i frysen som jag är sugen på att laga till. Men frågan är bara hur ? Tipsa gärna! Efterrätten är redan spikad, fruktsallad med vaniljkesella. Mums!





Kommentarer



Kom ihåg mig?