TGIF


Kl. 18:06 |

Jajjamensan, imorse när jag gick & la mig för att sova var det fredag & det är ju det fortfarande. Dock blir det jobb i natt igen, den sista före två ledig. Det regnar ute så tror vi ställer in powerwalken idag (måste införskaffa regnkläder), hoppas på filmmys i soffan istället.

Har precis stoppat i mig lite lunch/middag 1/2 kycklingfilé, wokgrönsaker, ugnsbakad auburgine med tomatkross + tzatziki. Stort glas mjölk till det. Proppmätt!!

Jag har legat på helspänn hela tiden när jag sovit, har hoppats hela tiden att telefonen ska ringa. Tydligen ska vi få veta idag, men det verkar inte som så. Enl min chef är jag garanterad ett lasvik, så jag litar på henne & det känns riktigt bra.







Kommentarer
Tobbe



2009-08-22 @ 14:28:27







Postat av: T

Hej! Vad är ett lasvik? :)



/ blivande sjuksyrra som har börjat följa din blogg :)




Kom ihåg mig?