I morgon börjar en ny&härlig vecka


Kl. 01:14 |
Ni som inte har sett slumdog millionare tycker jag ska göra det, riktigt bra film & det högg i hjärtat fler än en gång! Strax borde J komma hem, hoppas även deras film var bra. I morgon börjar en ny arbetsvecka jag kör i gång med 2 nätter sen ledig 2 sen jobbar jag dag & kväll under helgen. Tror det kommer bli en bra vecka, på onsdag efter jobb åker vi ner till Hudik & ska fira lillkusin, som kanske inte är så liten längre ;-) Hela 12 år, vad tiden går snabbt. På fredag blir det lön & på lördag får jag träffa mina "Maddisar" & på söndag förmiddag ska vi försöka komma överens om vilken bokhylla som ska få äran att stå i vårat vardagsrum. Någon dag i veckan ska jag träffa S, vi måste till resebyrån & fixa det sista inför redan. Så ja, en riktigt bra vecka har jag framför mig.





Kommentarer



Kom ihåg mig?